Приклади кращих: як бізнес застосовує позитивні дії та отримує від цього
переваги

Демонструємо досвід світових компаній у запровадженні позитивних заходів як
елементу КСВ та розповідаємо, як світові гіганти застосовують ці заходи для залучення клієнтів та розвитку.
Яна Паладієва
В попередніх статтях даної рубрики ми розповідали про те, що означає корпоративна соціальна відповідальність (далі – КСВ) та позитивна дискримінація, яким чином зарубіжні країни використовують позитивні заходи та як це впливає на розвиток бізнесу в теорії.

А зараз ми продемонструємо досвід світових компаній у запровадженні позитивних заходів як елементу КСВ та розповімо, як світові гіганти застосовують ці заходи для залучення клієнтів та розвитку.
Розпочнемо з Google!
Освіта та навчання для малозабезпечених і недостатньо представлених груп є одним з основних напрямків стратегії Google в області КСВ. Пошуковий гігант направляє свої технологічні ресурси на допомогу тисячам людей в отриманні якісної освіти і кращої кар'єри. Google виділив близько 50 мільйонів доларів на допомогу дітям і людям із маргінальних та знедолених груп в декількох регіонах світу. Це фінансування допоможе заповнити прогалину в навчанні й підготувати людей до роботи завтрашнього дня.

Крім освіти і навчання, Google інвестує в проекти і некомерційні установи, які працюють над покращенням умов праці. Він вкладає кошти і технології, щоб допомогти людям знайти можливості та підготувати їх до зростаючого числа робочих місць в сфері ІТ. Наприклад, Google пожертвував близько 1,5 мільйона доларів США для проекту «Code For America», основним завданням якого є підбір кадрів. Працівники Google у якості волонтерів допомагають «Code For America» з розробкою та масштабуванням нових технологій, забезпечуючи 30 000 претендентів підтримкою у навчанні, щоб ті могли зайняти відкриті вакансії.

Ще одна важлива соціальна проблема, яку Google намагається вирішити за допомогою своїх ресурсів, — це расова дискримінація. Google працює над просуванням справедливості й інтеграції в американську систему, яка в даний час характеризується високим ступенем расової упередженості. Тому грантове фінансування Google в даний час орієнтовано на організації, що працюють над вирішенням проблеми расових упереджень і нерівності в Сполучених Штатах.

У центрі уваги Google також знаходиться система кримінального правосуддя, можливість її оцифрування, проведення аналізу для виявлення та усунення расового упередження.
Як щодо Apple?
У 2018 році Apple оголосила про те, що стала першим партнером-лауреатом фонду Malala, що дозволить значно розширити зусилля фонду Malala Yousufzai для підтримки освіти жінок і захисту рівних можливостей. Apple надає технології та інші види допомоги фонду Malala, метою якого є забезпечення не менше 12 років освіти для кожної дівчини в усьому світі. У світовій практиці освіта і розширення прав і можливостей жінок були визначені однією з основних проблем. Фонд працює над усуненням проблем освіти, безпеки та працевлаштування дівчат. Apple є цінним партнером у цьому.

Крім того компанія інвестує в бідні та маргінальні спільноти через проекти з розширення їх можливостей. Apple планує виділити 100 мільйонів доларів США на навчання і викладання 114 школам з недостатнім рівнем забезпеченості в Сполучених Штатах. В рамках своєї роботи, Apple подарувала iPad кожному учню, Mac і iPad — кожному вчителю, а Apple TV — кожному класу. Крім того, Apple запровадила процес, що забезпечує планування, професійне навчання і постійне керівництво, щоб кожна школа відчула перетворюючу силу технологій.
Як працює Amazon?
Amazon.com Inc. цінує співробітників як важливі детермінанти організаційної ефективності, політики та програм корпоративної соціальної відповідальності. Виходячи з корпоративної політики Amazon, співробітники важливі, тому що вони підтримують конкурентну перевагу на основі організаційної культури Amazon, людські ресурси компанії сприяють розробці нових ідей для підвищення ефективності бізнесу.

Amazon задовольняє інтереси своїх робітників за допомогою розвитку лідерських якостей та відповідної політики винагороди, заснованої на високому потенціалі зростання організації. Наприклад, компанія надає високу компенсацію, особливо ІТ-персоналу, безпосередньо залученому в розробку і підтримку технологічних активів бізнесу електронної комерції. Подальше зростання і глобальне розширення Amazon також створюють можливості кар'єрного росту для співробітників, особливо на керівних і управлінських посадах. Таким чином, конкурентоспроможна компенсація і організаційна культурна підтримка є основними напрямками стратегії Amazon з корпоративної соціальної відповідальності для задоволення інтересів своїх працівників.
Досвід інших компаній
З соціальної точки зору такі компанії, як Netflix і Spotify, пропонують переваги для підтримки своїх співробітників та їх сімей. Netflix пропонує 52 тижні оплачуваної відпустки по догляду за дитиною, яку можна використовувати в будь-який час, будь то перший рік життя дитини або інший час, який відповідає потребам працівника. Spotify пропонує аналогічну програму, хоча і на більш короткий термін — 24 тижні оплачуваної відпустки.

З метою найму Starbucks прагне диверсифікувати свою робочу силу і надати можливості для певних груп. До 2025 року Starbucks зобов'язався найняти 25 000 пенсіонерів в рамках своїх соціально-відповідальних зусиль. Ця ініціатива по найму також буде спрямована на те, щоб найняти більше молодих людей з метою «допомогти їм розпочати кар'єру, надавши їм першу роботу». Компанія також об'єдналася з Агентством ООН у справах біженців, щоб збільшити підтримку компанії і зусилля по досягненню найму 10 000 біженців з кандидатів на відкриті вакансії до 2022 року.
Соціальна відповідальність — це довгострокова інвестиція, яка служить зміцненню діяльності бізнесу і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, поліпшенню управління ризиками, залученню талановитих співробітників і підтримці репутації компанії.

»

Не забудьте підписатися, щоб отримувати всі матеріали першими
ТОВ «Юридична компанія «Мейн Бізнес Партнер»
+38 (032) 297 56 26
+38 (068) 378 37 60
info@mbusinesspartner.com.ua
код ЄДРПОУ: 42414243
м. Львів, площа Ринок, 20/3, 79008
м. Київ, проспект Перемоги, 24, офіс 125, 04116, БЦ «Smart Plaza Polytech»
Made on
Tilda