Запровадження позитивних заходів: які можливості відкриються бізнесу

Пропонуємо звернути увагу на те, що конкретно Ви отримаєте якщо почнете використовувати позитивні заходи як елемент корпоративної відповідальності (надалі – КСВ).
Яна Паладієва
Зміна тенденцій КСВ має дуже важливе значення для споживача. Сьогодні він готовий купити товар чи послуги саме у Вас не тільки через їх хорошу якість, а також і тому, що Ваша компанія проводить певну політику, в тому числі політику позитивних дій.

Коли КСВ вважається стратегічно ефективною стратегією, це сприяє підвищенню ефективності компанії, а також створенню позитивного соціального впливу.
Чому і для кого це важливо?
Активність тисячоліть і всіх поколінь також впливає на мінливі тенденції в КСВ. Можна очікувати, що компанії будуть публічно виступати проти домагань та дискримінації на робочому місці завдяки руху #metoo. Різноманітність на робочому місці буде продовжувати розширюватися, охоплюючи людей всіх рас, статей, культур, інвалідності та сексуальної орієнтації.

Для мілленіалів і покоління Z соціально відповідальні компанії ще більш важливі. Вони вважають, що компанії повинні інвестувати в поліпшення суспільства і шукати рішення, які допоможуть в цьому. Компанії повинні поділитися тим, як вони намагаються справити позитивний вплив на світ, щоб громадськість могла бачити соціальні ініціативи, які вони запроваджують.

Чи знаєте ви, що деякі покупці в своїх тендерах на 30% враховують корпоративну соціальну відповідальність (КСВ) і соціальну цінність?

Звіт Social Enterprise UK (SEUK) показав, що кожна третя компанія в Англії в даний час регулярно враховує соціальну цінність і корпоративну соціальну відповідальність (CSR) при закупівлі товарів чи послуг, при цьому кожна четверта має політику соціальної цінності.

Корпоративні соціальні інвестиції можуть допомогти Вам створити репутацію відповідального бізнесу, що, в свою чергу, може привести до конкурентної переваги. Компанії часто віддають перевагу постачальникам, які дотримуються відповідальної політики, оскільки це може відображати те, якими їх бачать клієнти. Деякі клієнти не просто вважають за краще мати справу з відповідальними компаніями — вони наполягають на цьому.

Які перспективи впровадження позитивних заходів у вашу стратегію розвитку бізнесу?

1
Підвищення впізнаваності бренду
Схеми корпоративної соціальної відповідальності не тільки підвищують впізнаваність бренду, але і сприяють поліпшенню іміджу. Має сенс те, що споживачі хочуть робити покупки в компаніях, які піклуються про причини і мають почуття соціальної відповідальності.

Компанії, які цінують і поважають споживачів, отримують схвалення, заохочуючи лояльність клієнтів. Споживачі хочуть, щоб їх цінували і підтримують етичний бізнес.
2
Взаємодія з клієнтами
Використання позитивних заходів може допомогти Вашому бізнесу по-новому взаємодіяти з клієнтами.
3
Залученість співробітників
Коли співробітники пишаються організацією, в якій вони працюють, то з меншою ймовірністю шукають роботу в іншому місці і Ваш бізнес зростає.

Відповідальному, стійкому бізнесу легше шукати та наймати нових співробітників або утримати існуючих. Співробітники можуть бути мотивовані залишитися довше, таким чином, Ви зменшите витрати на набір і перепідготовку нового персоналу. Схеми КСВ створюють відчуття спільності і зв'язку між співробітниками, залучаючи їх і заохочуючи позитивні відносини.
4
Інвестиції
Інвестори хочуть працювати з компаніями, які користуються повагою і мають почуття корпоративної соціальної відповідальності. Компанії з ініціативами в області КСВ демонструють інвесторам, що прибуток не є їх єдиним пріоритетом, крім того, піклуючись про питання поліпшення суспільства.
5
Збільшення фінансування
Це може здатися очевидним, але про компанії, які публічно заявляють про свою підтримку благодійності, говорять більше та частіше у ЗМІ, а це відмінний маркетинг і, в свою чергу, заохочує збільшення фінансування.
Іншими перевагами є: зменшення тягаря регулювання — хороші відносини з місцевою владою часто можуть полегшити ведення бізнесу; та можливість визначити нові можливості для бізнесу — наприклад, для розробки нових продуктів або послуг.
Що маємо у підсумку?
Корпоративна соціальна відповідальність є цінним способом для компаній продемонструвати свою людяність, вносячи свій внесок в життя суспільства, навколишнього середовища і зацікавлених сторін.

Наш світ, люди і організації в ньому стають все більш взаємопов'язаними, і КСВ — це спосіб активно управляти цими зв'язками в інтересах компанії, а також тих людей, організацій і співтовариств, з якими ви пов'язані, через те, що ви продаєте, кого ви наймаєте, у кого ви купуєте і так далі.

Корпоративна соціальна відповідальність створює конкурентну перевагу, підвищує впізнаваність бренду і допомагає підприємствам розвивати відносини, базовані на довірі, з акціонерами, клієнтами та співробітниками.

»

Не забудьте підписатися, щоб отримувати всі матеріали першими
ТОВ «Юридична компанія «Мейн Бізнес Партнер»
+38 (032) 297 56 26
+38 (068) 378 37 60
info@mbusinesspartner.com.ua
код ЄДРПОУ: 42414243
м. Львів, площа Ринок, 20/3, 79008
м. Київ, проспект Перемоги, 24, офіс 125, 04116, БЦ «Smart Plaza Polytech»
Made on
Tilda